czwartek, 9 stycznia 2014

OUTFIT 09.01.2014

Witam!
Jak widać na zdjęciach ani śladu zimy ;)z jednej strony się ciesze bo mogłam sobie pozwolić na ubranie ramoneski na sweterek       i było mi cieplutko;) ale z drugiej strony mam ogromną ochotę pójść z Julcią na sanki pozjeżdżać sobie z górki ;)
a co, jeszcze mi wolno zjeżdżać na sankach ;p

W dzisiejszym poście mam na sobie " ala" skórzaną spódnice, którą uwielbiam bo można zestawić ją
 na wiele różnych sposobów. Może to być look do pracy, bardziej na co dzień bądź wieczorowo, wszystko zależy od tego                    co ubierzemy na górę i jakie dodatki dobierzemy.
Na pewno często będzie występować na blogu w różnych stylizacjach.

Miłego oglądania ;)















OUTFIT


ramoneska - ALLEGRO
sweter - PIMKIE
spódnica - ORSAY
kozaki - CH ARENA ( z ubiegłego roku )
korale - RESERVED
torebka - MOHITO

3 komentarze: